Rövid útmutató a márkaépítéshez

Márkaépítés

Bevezetés: Mi az a márka?

A márkák több, mint egy termék vagy szolgáltatás a piacon. Ezek az egyén vagy a vállalat értékeinek és szellemiségének kifejeződései, valamint az, amit képviselnek.

Mi az a márka?

A márka személyiségtípus, amely a vállalat értékeit képviseli. Amikor az emberek különböző márkákra gondolnak, gyakran elgondolkodnak azon, hogy egy márka hogyan képvisel valami konkrétat, például az Apple a kreativitást vagy a Coca-Cola a boldogságot.

6 lépés az új márka építéséhez a digitális korszakban

A digitális korban nem elég csak jó termékkel rendelkezni. Az emberek szeretnének kapcsolatot teremteni a márkájával, és élvezetessé tenni azt.

1. Határozza meg a márkáját

2. Hozzon létre egy egyszerű vizuális nyelvet

3. Építsen bizalmat a célközönséggel

4. Tervezés az egyszerűség szem előtt tartásával

5. Fókuszáljon arra, ami megkülönbözteti Önt másoktól

6. Fejlessz közösséget a márkád körül

Hogyan alakítják át a digitális trendek és a technológia a márkák hírnevét (kulcsszó: digitális trendek)

A digitális világ mindig kétélű kard volt. Egyrészt hozzáférhetőbb, mint valaha, másrészt tele van téves információkkal, amelyek zavart okozhatnak és ronthatják a hírnevet.

Számos tényező miatt aggódhatnak a vállalkozások digitális hírnevük miatt. Például, ha egy vállalatnak nincs online jelenléte, akkor kevés lehetőség nyílik arra, hogy az emberek halljanak róluk, vagy beszéljenek valakivel, aki személyesen ismeri őket.

Ez az oka annak, hogy a vállalatok befektetnek digitális hírnevükbe – felvesznek egy PR céget vagy közösségi média marketing csapatot, tartalommarketing programokat fejlesztenek, blogokat és webhelyeket indítanak, valamint közösségi média fiókokat hoznak létre.