Márkaépítés

Márkaépítés / Brandépítés feltöltés alatt
Miért fontos a márkaépítés?
Vállalkozása sikere múlhat azon, hogy mit gondolnak cégéről. Egy idő elteltével mindenképpen kialakul egy kép az emberekben az üzletről. Hogy elejét vegyük a jövőbeli gondoknak érdemes kézben tartani a rólunk kialakult képet és nem a véletlenre bízni.
A logók, szlogenek, design, esetleg weboldal mellett nagyon fontos a hozzáállás, az emberek akik Öntől vásárolnak mit látnak cégéből, fontos az alkalmazottai viselkedése is.
A márka építés egyik célja, hogy meg tudják Önt ismerni és különböztetni a konkurenciától. Fontos, hogy az emberek tudjanak vállalkozásáról, és azt is tudják hogy miért jobb számukra ha Önnél vásárolnak még akkor is, ha drágább.
A márkaépítésnél a legelső kérdés amit meg kell fogalmaznia, hogy mi a cég küldetése. A küldetéstudatból egyenesen jön a cél, értékrend is.
1.
Legyen megismételhetetlen,
teljesen egyedi!Ma már ez a legnehezebb kihívás, de ha sikerül elérnünk rengeteget nyerhetünk vele.
2.
Teremtsen értéket!
Ha termék nem minőségi, értékálló, amit árusít, akkor a csicsás logó és szlogenek mit sem érnek.
3.
Versenytárs elemzés
Minden sikeres márkaépítést megelőz egy versenytárs elemzés. A sikeres brandhez mára már sokszor nem elég egy jó ötlet, anyagi befektetést és kutatómunkát is igényel.