Márkaépítés

Márkaépítés

Márkaépítés / Brandépítés feltöltés alatt

Miért fontos a márkaépítés?

Vállalkozása sikere múlhat azon, hogy mit gondolnak cégéről. Egy idő elteltével mindenképpen kialakul egy kép az emberekben az üzletről. Hogy elejét vegyük a jövőbeli gondoknak érdemes kézben tartani a rólunk kialakult képet és nem a véletlenre bízni.
A logók, szlogenek, design, esetleg weboldal mellett nagyon fontos a hozzáállás, az emberek akik Öntől vásárolnak mit látnak cégéből, fontos az alkalmazottai viselkedése is.

A márka építés egyik célja, hogy meg tudják Önt ismerni és különböztetni a konkurenciától. Fontos, hogy az emberek tudjanak vállalkozásáról, és azt is tudják hogy miért jobb számukra ha Önnél vásárolnak még akkor is, ha drágább.

A márkaépítésnél a legelső kérdés amit meg kell fogalmaznia, hogy mi a cég küldetése. A küldetéstudatból egyenesen jön a cél, értékrend is.

1.

Legyen megismételhetetlen,

teljesen egyedi!

Ma már ez a legnehezebb kihívás, de ha sikerül elérnünk rengeteget nyerhetünk vele.

2.

Teremtsen értéket!


Ha termék nem minőségi, értékálló, amit árusít, akkor a csicsás logó és szlogenek mit sem érnek.

3.

Versenytárs elemzés

Minden sikeres márkaépítést megelőz egy versenytárs elemzés. A sikeres brandhez mára már sokszor nem elég egy jó ötlet, anyagi befektetést és kutatómunkát is igényel.

„Nincs értékesebb a makulátlan hírnévnél.” – William Shakespeare

„Ha a semmit célzod meg, akkor minden alkalommal el is találod majd azt.” – Zig Ziglar