Hogyan növelhető a márkaismertség a tartalommarketing segítségével?

tartalommarketing brandépítés

Mi az a tartalommarketing?

A tartalommarketing olyan marketingstratégia, amely magában foglalja a tartalom létrehozását az ügyfelek vonzása és megtartása érdekében. A tartalom sokféle lehet, például blogbejegyzések, videók, e -könyvek, webináriumok és infografikák.

A márkaismertséget úgy határozzák meg, hogy a fogyasztók mennyire ismerik fel a márkát vagy a vállalatot. Azok a vállalkozások, amelyek tartalommarketinget használnak, lenyűgöző tartalmat hoznak létre azzal a céllal, hogy márkájukat az iparág szakértőjeként tüntessék fel, és megőrizzék az ügyfelek lojalitását.

A tartalommarketing a termékek és szolgáltatások reklámozását és értékesítését is segíti a célközönség számára.

A márkáknak egyedi tartalmat kell létrehozniuk, amelyet megosztanak a közösségi média csatornáin, hogy hatékonyak legyenek.

Például: A Nike egy átlagos focimeccset elképesztő élménnyé varázsol Jumpman kampányával azáltal, hogy az összes focimeccset földfelszínről forgatja.

Hogyan határozzuk meg a célközönségünket, és hogyan hozzunk létre erős ügyfélkört

A digitális korban fontos az erős ügyfélkör. Ehhez meg kell határoznia a célközönséget. Képesnek kell lennie azonosítani azokat az embereket, akik érdeklődnek az Ön terméke iránt, és mit keresnek.

A célközönség meghatározására két fő módszer létezik: demográfiai és pszichográfiai kutatás. A demográfiai kutatás olyan szempontokra összpontosít, mint az életkor, nem, vagy földrajzi helyzet. A pszichográfiai kutatás alaposabban megvizsgálja az egyén értékeit és hiedelmeit azáltal, hogy olyan dolgokra összpontosít, mint az életmódválasztás, a márkához való tartozás vagy az élethez való hozzáállás.

Az erős ügyfélkör kiépítéséhez tudnia kell, hogy kik a cél ügyfelei, és mit akarnak a vállalkozásától.

Melyek a legjobb stratégiák a vállalat értékeinek megosztására?

A tartalommarketingek felelőssége annak biztosítása, hogy a vállalat értékei minden tartalmukban tükröződjenek.

Itt válik nehezebbé, mivel egy vállalat értékei gyakran árnyaltak és nehezen zárhatók be.

De vannak olyan stratégiák, amelyek felhasználhatók a vállalati értékek tartalmon keresztüli megosztására.

Az egyik ilyen stratégia először a szavak listájának létrehozása a márka értékeihez, amelyekből a tartalom létrejön. Másodszor, győződjön meg arról, hogy ezeket a szavakat a lehető legnagyobb mértékben beépíti a tartalmába, és visszakapcsolja őket a honlap kezdőlapjára vagy a webhely kezdőlap szakaszára.

Melyek a legjobb taktikák a konverziós arány optimalizálásához?

A konverziós arány optimalizálása olyan technika, amely tudományos kísérleteken alapul, hogy kiderítse, mi készteti az ügyfeleket a vásárlásra.

A folyamat az ügyfél útjának elemzésével és a javítható elemek keresésével kezdődik. Ezután az ügyfélélményre összpontosít, megváltoztatva a konverziót ösztönző tényezőket, például az árat, a dizájnt, a tartalmat és a promóciót. Az optimalizálási kampányokat a nagyobb kódmódosítások előtt tesztelni kell, hogy kiderüljön, működnek -e vagy sem.

Hogyan mérhető a siker a tartalommarketing kampányokban?

kulcsszavak: elemzés a tartalommarketingben, ROI a tartalommarketingben

A mérés minden marketingkampány kulcsfontosságú eleme. A tartalommarketing sem kivétel ez alól a szabály alól. Ezért fontos tudni, hogyan kell mérni a tartalommarketing-kampányok sikerét, valamint azokat a magas szintű mutatókat, amelyekre összpontosítanunk kell.

Egy tartalommarketing kampány sikere különböző lencséken keresztül mérhető. Egyrészt mérhetnénk a generált potenciális ügyfelek számát és minőségét, valamint azt, hogy mennyivel javították a konverziós arányt. Másodszor, megvizsgálhatnánk, hogyan befolyásolta a forgalmat és a SEO -rangsorolást, valamint az organikus keresési forgalomból származó konverziókat. Harmadszor, láthattuk, hogy az ügyfelek kapcsolatba léptek-e közösségi média csatornáinkkal, vagy feliratkoztak e-mailekre, miután elfogyasztották a csatornákon keresztül népszerűsített tartalmat.